lördag 6 februari 2010

Trevlig helg från en terrinoman!!!

Hej på er!! Terrinoman!!!!!!????? Jaha vad har hon pysslat med nu då????Jo jag har köpt terriner,nämligen 2 st!!Så vita och fina.... Här är nr 1,så jättefin tänkte i första hand ha blommor i den,men har inte hunnit varit iväg och köpt några,men jag antar att blomsteraffären står kvar!!! Här är terrin nr 2 vit,stor och bullig,samt med en stor soppslev till!!Men nu blir det hänglås på plånboken,håller på att spara till en vacker rullgardin från hemtrevnad-Marie!!!En vacker med gustavianskt mönster,mmmmmmm.Har en vännina som beställde 2 st vita med vitt mönster.Ljuvliga!!!! Så det är prio 1 här nu!!! nej nu ska jag ta och röja upp lite,vi ska ha främmande i kväll,med lite mat och schlager!!! Kram på er alla goa människor!!! Ha en trevlig helg!! Anne-Lie

7 kommentarer:

  1. Åhhhh, vilka underbaringar till terriner. Jag har inställd terrinlins när jag går på loppisar numera, jag hade turen att få lägga handskarna på en i somras. Man kan inte få nog av dom,...men det kan ju plånboken förstås. Men man får prioritera som sagt. Dom kommer att bli helt out standing med lite blommfägring i.

    Ha en trevlig kväll. Kram Cin

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Hittade hit till dig när jag satt en stund och surfade.

    Du har en jättemysig blogg!!!

    Vilket fynd att hitta två fina vita soppterriner. Sjölv hittar jag inga vita trots att jag letar, men skam den som ger sig

    Ha en bra lördagskväll

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Nydelige terriner du har funnet.. får ikke nok av disse skjønne ..fasongen er fine på begge...

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  4. Åhhh så fina!
    Om du vill göra dej av med en så köper jag den gärna!
    Fina bilder du bjuder på!
    Kram Kathrine!!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Sorry, kom på häromdagen att jag inte har betalt... Å när jag skulle göra det så funkar förstås inte internetbanken. *grrr!* Men nu så är det fixat så har du inte pengarna imorgon eller på tisdag får du höra av dig!

    Stora kramar från mig / Angela!

    SvaraRadera
  6. Hej igen Anne-Lie!

    Hihi, ja du visst behövs det hållas in lite varstans på mig med. Men den här förpackningen når tyvärr inte om mig, men man ska kanske hålla utkik efter nåt i "bigmama-modell" *fniss*

    Ha en skön vecka. Kram Cin

    SvaraRadera
  7. Men du, så gullig du är som skriver om rullisarna!
    Kul att du har en väninna som är nöjd:)
    Gillar verkligen dina terriner, den bulliga var urläcker:)
    kramis

    SvaraRadera